För mycket begärt??

När jag bodde ihop med min förra kille vet jag att jag tjatade om det...
Igår upptäckte jag att min kusin gör precis samma sak som mitt x. Han går på toa, kissar och tvättar INTE händerna när han är klar. Han säger att: så gör alla killar.
Ja kanske, men jag tycker fortfarande att det är ohygieniskt. Och sen ska dom ner och rota med händerna i godisskålen liksom. Nej fyyfan, det går fetbort i min värld..!
Är det för mycket begärt att som tjej kräva att dom tvättar händerna efter att dom har varit "där nere" och pillat??
Kanske är det bara jag som är kinkig, men då får jag väl vara det då. Det bjuder jag på.
Jag står fast vid att man tvättar händerna efter att man har varit på toaletten.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0