Fantastiska liv.

I torsdags satt jag och plågades under nålen. Drygt två timmar tog det innan jag fick se det färdiga resultatet. Fan så nöjd jag är! Helt sjukt hur glad det gjorde mig. Aldrig gått från tattueraren så nöjd som jag var då. Och att jag sen inte behövde höra eko i plånboken efteråt, gjorde saken bara bättre.

                           
Vänster underarm                           Höger underarm


Helgen var den ultimata! Kryssningen var äckligt lyckad..! Bästa sällskapet, dans, rosa drinkar, karaoke och öl. Sov 3-4 timmar och vaknade pigg och glad (fortfarande full) klockan 7 am. Frukosten bestod av en stor stark och en räkmacka. Haha, jaa jävlar! Sen flöt det bara på. Vi var hemma i stan igen vid 16.00 ca, åt en flottig calzone och gick hem till mig för förkrök. Där gav resten av ligan upp så det blev jag och en annan polare som styrde stegen mot Southern Streeters och deras Halloween-party. Träffade Jimmy där, äntligen, efter fem veckor.  En så fin kväll det var. Den 36 timmar långa fyllan slutade med en korv på Statoil.
På söndag eftermiddagen kom släkt och vänner för att fira min födelsedag. Man var inte den fräschaste direkt, men tror jag lyckades hålla upp fasaden någorlunda i alla fall, hehehe.
Fyyfan, så nöjd jag är när jag tänker tillbaka på helgen som varit! Kunde inte fått en bättre "födelsedags-helg".
Så här står jag, 21 år ung, och bara njuter av tillvaron liksom.

Kommande helg blir nog också alla tiders. Eskilstuna på fredag. Där ska jag umgås med min bästa kusin och se två rockabilly band på Harrys. På lördag är det Baccardi-party hos mormor, för hon fyller 70. Haha, hon är så jävla klockren min mormor..! 11 liter baccardi och 3 smörgåstårtor, tss. På söndag blir det någon form av släktmiddag ute i Pershagen.

Nää, om man skulle återgå till Marias lägenhet kanske. Hjälper henne att städa inför flytten. See you all at Harrys!
XOXO//LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0