Drömmar

Jag älskar mitt röda hår..! En snubbe kom fram med sina två tonårsdöttrar idag, ena dottern med block och penna i händerna. Vårt samtal lät väl på ett ungefär så här:
-Ursäkta, men är du någon form av modell?
-Nej du, om det vore så väl..hehe.
-Oj, men du kan ju lätt ts för en! Hoppas du inte tar illa upp?
-Nej, det tar jag väl som en komplimang?!
-Ja, det ska du verkligen göra.

Hahaha, fyfaan han gjorde min dag! :D

På torsdag gör hag mina tats. Han ska komma hit och göra dom, han har tydligen en svartsjuk kärring hemma så...
Längtar som fan..! Sen blir det en grym jävla helg. Ser fram emot det som faan! Blir nog topp3 helgen i år skulle jag kunna tippa. Hela helgen ska jag ägna åt öl, bra folk och dans liksom, tss.

Jag har träffat en grabb. Men självklart är det lite komplicerat, som vanligt. Men men, en dag i taget. Är riktigt nöjd med tillvaron som den är nu i alla fall så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0