Boka en resa hem igen.

Så sitter man här och bokar tågbiljett hem och tiden hos mamma har som vanligt gått alldeles för fort.
Har blivit bortskämd med god mat och trevligt sällskap. Vi har inte gjort några 'herrejösses' aktiviteter, mest umgåtts. Gått på marknad i Grythyttan, kollat in ett lågprisvaruhus i Lindesberg.. Bara kopplat av. Precis vad jag behövde under min tid som sjukskriven. Har fått ytterligare några hg att jobba av till sommaren, men whatafuck, no problems :P

Om inte allt för lång tid nalkas födelsedagskalas. Liten blir stor, eller ja... Stor blir större :)
Hela 21 år, vad tiden rusar! Nu förväntas man ju nästan vara vuxen..!?
Kunde inte vara mer perfekt.. På min födelsedag den 25:e är det även fest på klubben. Tänk, då slipper jag ordna något, eftersom nästan alla mina vänner kommer att vara där. Det passar min lata röv alldeles utmärkt.

Inga planer för helgen. Risken att ingenting händer är väl inte så stor, men ändå skönt att för en gångs skull ha en oplanerad helg. En impulsfylla kanske, hehe?? Sup mig full och klå mig i Guitar Hero, om ni kan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0