Baby Lou Tattoo

Valet och kvalet. Ska jag gå från platinablont till riktigt jävla jätterött hår? Har alltid tyckt att det är så hett med rött hår, men aldrig riktigt vågat. Tror hela grejen med tatsen och det röda håret..mm, kan bli riktigt schysst. Tror fan på det alltså. Så slpiier man dessutom bli placerad i facket: blond, blåögd, blåst. Inte för att jag bryr mig så värst, men vet också hur vissa människor tar sig rättigheter.
Som när jag klev in på polisstationen och skulle anmäla den gången jag höll på att bli våldtagen. Polismannen tittar på mig, uppifrån och ner och frågar sedan: Vad hade du på dig?
Jag ville verkligen ge det jävla stolpskottet en rak höger. Blir äcklad av den här stan, blä...

Anyway..är grymt sugen på en förändring.
Nu har jag letat efter en bild på något som ska likna mina kommande tats utan att lyckas, så jag ger upp.

xoxo//babylii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0