Översvämning i huvudet.

Kickstart my heart.
Låt mig slippa eländet, bara för en dag. För nu behöver jag på något sätt hitta krafter till att fortsätta.
Fick köra in pappas fru till akuten ikväll, då hon varken sover eller äter sen pappa dog. Nu har hon slutat att fungera.
Hur ska jag hitta tid att ta hand om mig själv när jag hela tiden måste ta hand om andra? Inväntar ett nervsammanbrott.
Försöker hitta någon form av balans i vardagen. Åker runt till olika människor som hjälper mig med olika behov. Vissa får mig att skratta, andra hjälper mig att gråta. Tro mig, man behöver en lagom dos av båda för att över huvud taget fungera.

Måste hitta tid för allt julstök också. Har lovat alla en julskinka och hemmagjorda köttbullar.
WTF?! Vart har tiden tagit vägen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0