Helt skruvad dygnsrytm.

Är verkligen hur pigg som helst fortfarande. Det är ju helt cp, för jag vaknar ändå hyfsat tidigt, runt 8-8.30 liksom. Men så sover jag gärna ett par timmar mitt på dagen. Mitt jon. Dags att försöka vända tillbaka kanske.
Melissa har varit en ängel idag, som vanligt. Nu har hon börjat kalla mig för "Lilla" istället för "Nilla", haha. Gullunge. Vi gjorde chokladpudding, så vi har frossat ikväll.Det var vi väl värda, tss...?

På söndag (imorgon) ska vi spela bingolotto, baka pepparkakor och gå på julmarknad på Torekällberget. Värsta julmyset ju! Måste ju komma i rätt mood nu när det börjar närma sig.

Efter födelsedagsfikat hos far imorgon ska jag färga håret och svida om till "den lilla svarta" och leopardmönstrade tights. Ett par svarta stövlar till det och Voila! Fit for fight! Kanske har jag turen med mig, hahaha. Oh my! Det var ju ett tag sen nu. Tss, hata mig inte för att jag vill ha lite kärlek. ;)

Hahahaha, nu är det nog dags att sluta. Ha det fint. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0