Barnvakt, Hulken och pasta.

Uppdaterar:

Det blir en lugn kväll ikväll med. Börjar nästan bli en standard att sitta hemma på fredagar.
Var ett duktigt barnbarn och hälsade på mormor och morfar i eftermiddags. Tog en rask promenad dit på 45 minuter. Kände mig mycket duktig. Måste fan tänka mig för, har degat ihop massor sedan jag blev sjukskriven. Sen hjälper det ju inte att man är godissugen 24/7.
Imorgon blir det röj iaf. Southern Streeters har fest och Go Getters spelar. Riktigt jävla nice. Det har jag sett fram emot i över en månad. Mycket bra folk, mycket bra musik och mycket öl. Då är livet som bäst, hehe.
Har en snubbe på huvudet nonstop. Både roligt och jobbigt. Får väl se vart det bär av, för att sitta hemma och vänta på att få träffa honom suger getpung. Men vafan, vad gör man?? Vill ju liksom inte tjata.. Så synd att han är så söt :P
(Åh, jag vet att jag är värsta tönten)!! :D
Vardagen flyter på som vanligt. Det fattas inga fel.

Nä, nu vill jag ha kaffe. Tråkig jävla vardagsläsning, sorry.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0